امیر تتلو – آهنگ برو| کیفیت mp3 128



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash


امیر تتلو و اردلان طعمه – آهنگ به حرف من گوش کن| دو کیفیت

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:دانلود در ادامه مطلب,
ارسال توسط kiarash

Avril Lavigne - Goodbye Lullaby - Album - 2011

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای حسین مخته به نام دختر پسر کش با 2 کیفیت متفاوت ...

( با کیفیت HQ – بدون تگ تبیغاتی سایت)



 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

                       آهنگ جدید و زیبای امیر تتلو و حسین تهی به نام بــا من بــاش

                    ( این آهنگ از کارهای قدیمی می باشد که تا کنون پخش نشده بود. )


                 

                                                

                                                                         



            




تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

                      www.toppatogh.com | دانلود آهنگ يالان از محسن يگانه

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:دانلود در ادامه مطلب,
ارسال توسط kiarash

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام میدونم میدونی

 

آهنگ جديد و بسيار زيبا و شاد رضايا به نام ميدونم ميدوني با 3 كيفيت متفاوت

http://s1.farasong10.us/Farshad/1390/3/21/Rezaaa.jpg


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

Electric guitar parts.jpg                                  TombakImage.JPG



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

 
گیتار ۲۹۹ساله گران ترین ساز جهان شناخته شد  
 
 
 
 
   
 
 
    گیتاری متعلق به سال ۱۷۰۷میلادی ، عنوان گران ترین ساز موسیقی جهان را به خود اختصاص داد.
   
   
 
 
     

به نقل از رویترز، در حال حاضر رکورد خرید و فروش گرانترین آلت موسیقی در جهان متعلق به گیتاری است که سال گذشته (۲۰۰۵) میلادی به ارزش ۲/۳ میلیون دلار فروخته شد ، اما طبق آمار سایت آنانوا، این رکورد در خرداد ماه سال جاری تغییر می کند. قرار است در این ماه یک گیتار که در سال ۱۷۰۷ ساخته شده است به مزایده گذاشته شود. پیش بینی می شود که این گیتار به قیمت ۲/۵ میلیون دلار فروخته شود.

 
 
   
   
نظر یادت نره
 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

نظر یادت نره


 

آهنگ جدید و بسیار زیبای زدبازی (مهراد هیدن و سیجل) به نام بخند مصنوعی … با ۴ کیفیت

ZedBazi - Bekhand Masnoei

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

tohi

                 

tatalo

         




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

آهنگ جدید و زیبای امیر تتلو با همراهی سعید اس جی به نام حقه باز دو کیفیت

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

تاریخ رپ از وجود تا الان !!!
 


اصولاً رپ از كجا شكل گرفته است ؟

RAP مخفف عبارات گوناگونی از قبیل Rhythmic American Poetry"، "Rhythm and Poetry"، Rhythmically Applied Poetry"، "Rhythmically Associated Poetry"" می باشد.
در تمامی این تعابیر دو لغت Rhythm به معنای وزن و قافیه، و Poetry به معنای شعر دیده میشود. در واقع رپ خوانی عبارتست از سخنرانی سریع و آهنگین. این سخن رانی میتواند با یا بدون ضربت موسیقی (beat) دنبال شود.با نگاه سبک شناسانه، رپ یعنی ترکیبی تیره از گفتار، نثر، نظم و ترانه.Rap سبکی از موسیقی با کلام امروزی است که در آن خواننده عبارات و کلمات - موزون - را بصورت ریتمیک به همراه موسیقی ساده ای بیان می کند. یک خواننده رپ ممکن است آنچنان مهارتی در خواندن ریتمیک داشته باشد که حتی بدون نیاز به موسیقی زمینه بتوان احساس اجرای موسیقی را به شنونده منتقل کند." رپ یک نوع طرز گویش و خوانندگی است که توسط سیاه‌پوستان امریکایی برای مبارزه با تبعیض نژادی ابداع شد. از بزرگ‌ترین خوانندگان آن می‌توان به توپاک(2pac) و امینم (eminen)و کانیه وست (kanye west)اشاره کرد. رپ ابتدا به زبان انگلیسی و بعد آلمانی فرانسه و فارسی رایج شده هم اکنون خوانندگان رپ فارسی با استفاده از استودیوهای زیرزمینی کار خود را پیش می‌برند .گویش رپ و رپ خوانی از رنگین پوست های امریکایی جان گرفته و به دلیل مبارزه با تبعیض نپادی صورت گرفته و هم اکنون بر لب و دهان رپرهای این نسل می چرخد.کار رپرهای ایرانی دارای فرق هایی با رپرهای امریکایی و المانی و فرانسوی است.که می توان رپ پرشین را تک در دنیا خواند.این گونه از موسیقی بر گونه‌های دیگر موسیقی نیز تاثیراتی داشته است."ضرب میزان این موسیقی در بیشتر موارد 4/4 بوده و ریشه آن به سبکهای موسیقی ای چون Soul و Funk باز می گردد که تکیه بر تکرار تم برای مدت طولانی دارند." "جیمز براون (James Brown) از جمله خواننده های بزرگ سبک Soul در دهه های 60 و 70 بود که در مواردی میان کارهای خود اقدام به صحبت کردن ریتمیک می نمود. با نگاهی به کارهای او به شباهت های زیاد میان موسیقی رپ و روشهایی که او برای خواند ترانه اختیار می کرد، پی خواهیم برد." مواردی که در بالا مطرح شد، قسمتهایی از تعاریف ویکی پدیا برای رپ بود، در وبلاگ گیتاریست از رپ بعنوان یک "سبک موسیقی پاپ" یاد شده است.

نفوذ رپ در فرهنگ کشورها

خوب یا بد باید پذیرفت که این سبک از موسیقی (نا گفته نماند که هرچه سبک کاری محافل هنری به سبکهای کلاسیک نزدیکتر می شود، تمایل کمتری در استفاده از لغت موسیقی برای رپ بوجود می آید) که مخلوق جوانان سیاه پوست آمریکایی است، آنچنان نفوذی در میان جوانان دنیا داشته که حتی توانسته از مرزهای فرهنگی کشور ما را نیز عبور کند و جایگاهی را برای خود در این گستره فرهنگ و تمدن پیدا نماید. امروزه شما به راحتی می توانید شاهد اجرای این نوع از موسیقی به زبان فارسی آنهم از شبکه های رسمی رادیو و تلویزیون ایران باشید. این موضوع نشان دهنده آن است که مسئولین فرهنگی کشور خواسته یا ناخواسته در حال ترویج رپ هستند و یا به دلیل نفوذ رسانه ها و .... عملآ امکان جلوگیری از ترویج آن وجود ندارد و رسانه های ما مجبور هستند به این نیاز پاسخ دهند. (دقت کنید راجع به مثبت یا منفی بودن این سبک از موسیقی بحث نمیکنیم.

علامت یاس پاپ خون ایرانی

آیا رپ موسیقی است؟

اگر شاخص های اصلی هر قطعه موسیقی را طبق عادت، ملودی، هارمونی و ریتم در نظر بگیریم، باید بسیار ملاحظه کار - به سمت رپ - باشیم که آنرا را نوعی از موسیقی بنامیم. چرا که به غیر از مشخصه ریتمیک، رپ در ارائه ملودی و خصوصآ هارمونی نقطه ضعف های بسیاری دارد.




موضوع هارمونی را کنار بگذارید چرا که این شاخص در رپ فرسنگاها از آنچه ما آنرا هارمونی می نامیم بدور است. بیایید خیلی ساده یکی از نغمه های محلی یا آشنای قدیمی ایرانی را زمزمه کنید و آنرا با یک قطعه رپ بدون موسیقی مقایسه کنید. به وضوح به تفاوت بسیار زیادی میان ملودی های آنها پی خواهید برد، ملودی رپ فراز و نشیب ندار، در طول اجرا Climax خاصی در آن مشاهده نمی شود، معمولآ حول و حوش خط صاف با حاشیه کوتاه حرکت می کند و ...، می بینید که حتی در زمینه ارائه ملودی، رپ نمی تواند مصادق تعاریف جاری ما از ملودی در موسیقی باشد. بنابراین بنظر می رسد اگر بخواهیم رپ را در زمره انواع سبکهای موسیقی قلمداد کنیم باید بسیار سخاوتمندانه به تحلیل شاخص های موسیقی در رپ بپردازیم و یا اصلآ نسبت به تعریف مجدد شاخصهای ملودی و هارمونی به گونه ای که رپ در آن بگنجد، اقدام کنیم.

تاریخچه رپ

تاریخچه مختصری از رپموسیقی رپ در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی و از میان موسیقی سیاه پوستان فقیر متولد شد که در واقع یک نوع موسیقی اعتراض‌آمیز خیابانی است با ساختاری پوپولیستی و مانند خیلی از سبک‌های دیگر موسیقی غربی، این سبک نیز با چندین سال تاخیر، به ایران راه پیدا کرد . شاید بتوان دلیل این تاخیر را کالبد کلاسیک موسیقی ایرانی و یا مناسب نبودن فضای آن روزهای جامعه , برای پذیرش رپ دانست. این موسیقی از پیش‌ پا افتاده ترین , سهل ترین و خیابانی ترین کلمات استفاده می‌کند، بدون این که از حیث ادبی بتوان این نوع استفاده را نقد کرد . در نوشتن متن ترانه‌های رپ ، هیچ الزامی برای رعایت قوانین ادبی وجود ندارد.[۱] موسیقی رپ به موضوعاتی از جمله: اختلاف طبقاتی، ریاکاری، دعواهای خیابانی، فرهنگ غالب جهانی و البته بحران‌های سیاسی می‌پردازد و ترانه‌های آن اگرچه قافیه‌هایی ضعیف دارند و در نگاه بسیاری شعر ناب به حساب نمی‌آیند، امّا با همین سادگی و بی پیرایگی خود می‌کوشند معنایی دیگر از زندگی اجتماعی را به ما یادآوری کنند که بعدی از هستی مردم داخل کوچه و خیابان است , به نحوی می‌توان گفت فضای سفارشی شدهٔ موسیقی را که پر از قوانین سخت و بزرگ است را خرد می‌کند تا دم دست عامی ترین افراد جامعه قرار گیرد .[۲] احتمال داده می‌شود که آهنگ «یک یاری دارم» از بدیع زاده اولین آهنگ رپ ایرانی باشد (با توجه به تنآلیته و ساختار کلامی) . [۳] موسیقی رپ به طور رسمی و مجاز نیز در ایران کار شده‌است، که از آن جمله آهنگ‌هایی که در برنامهٔ تلویزیونی اکسیژن پخش شدند، و نیز آلبومی از شاهکار بینش‌پژوه به نام اسکناس را می‌توان نام برد. در سال ۱۳۸۵ نیز رضا عطاران در تیتراژ چند مجموعهٔ تلویزیونی از جمله متهم گریخت از موسیقی رپ فارسی استفاده کرد. هم‌چنین در تعطیلات نوروزی سال ۱۳۸۶ مجموعهٔ تلویزیونی دیگری به کارگردانی رضا عطاران به نام ترش و شیرین از شبکهٔ سوم سیما پخش شد[۴] که در عنوان‌بندی آغازین آن، رضا عطاران یک شعر (از نیلوفر لاری‌پور) را به صورت رپ می‌خواند و محسن نامجو نیز با آواز وی را همراهی می‌کرد.[۵] البته باید این را نیز در نظر داشت که عرف کارهایی که در ایران مجاز شناخته می‌شوند , باید در کالبد ایده‌های سیاسی باشد , نه در خدمت جامعه و این خود به نحوی زیر پا گذاشتن , اصل مهم رپ می‌باشد . در سال‌های اخیر به تعداد گروه‌های بدون مجوز و زیرزمینی رپ در داخل ایران افزوده شده‌است و نیز آهنگ‌های فارسی تعدادی گروه رپ‌خوان در خارج ایران نیز از طریق اینترنت در ایران منتشر می‌شود. گروه‌هایی نظیر هیچ‌کس، زدبازی، میلاد نوری، و Emziper باعث شهرت رپ به خصوص در میان نسل نوجوان شده‌است.[۳] از آن‌جا که اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توزیع قانونی تولیدات موسیقایی، برای این افراد عملاً امکان‌پذیر نبوده‌است ، و نیز با توجه به فقدان قانونی انتشار الکترونیک و حق کپی رایت آثار , این آهنگ‌ها از طریق اینترنت محدود می‌شوند و اغلب گروه‌های رپ زیرزمینی آثارشان را از طریق وب‌گاه‌ها و وب‌نوشت‌های شخصی به گوش شنوندگان می‌رسانند.[۶] در عرصهٔ موسیقی ایران، می‌توان گروه‌های رپ را به سه دسته تقسیم کرد:[۷]

شیوه‌های خوانش رپ


۱- گروه‌های رپی که جنبه‌های خشن و مبارزه جویانهٔ سبک گنگستا را جذب کرده‌اند که می‌توان این دسته را «رپ خوان‌های خیابانی» نامید . آنها در لابلای زبان کوچه و بازار به دنبال صدای خود میگردند. در این بخش از گروه‌های تأثیر گذار می‌توان هیچ‌کس، زدبازی، پیشرو، تهی و ابلیس را نام برد.
۲- دستهٔ دوّم رپ خوان‌ها، گروه محافظه کارتر و اخلاقی‌تری را تشکیل می‌دهند که می‌کوشند ارزش‌های اجتماعی را به ما تذکّر دهند. البته باید این را نیز گفت که تذکر دادن این ارزش‌ها , همانطور که خود رپ موسیقی عمیق و سفارشی ای نیست , زبانی در سطح کوچه و خیابان دارد و بیشتر با نظر مثبت داشتن به خوبی‌های قشری به مبارزه با بدی‌های قشری می‌پردازند . برخی از آن‌ها عبارتند از: یاس، امزیپر، هارنیک، تروت اسپیریت و سالومه.
۳- رپ خوان‌هایی که بر جنبهٔ فراگیری و اقتصادی رپ تکیه کرده‌اند. آن‌ها معمولاً ترجیح می‌دهند از جریان‌های غالب و موسیقی پاپ سرگرم کننده استفاده کنند. از میان آن‌ها می‌توان به شاهکار بینش پژوه و فا تریتوری اشاره کرد.

ابعاد اجتماعی
موسیقی رپ، همان گونه که در خواستگاهش ایجاد شده ، با مفاهیم اجتماعی گرهی سخت خورده‌است. این آمیختگی گاهی ایجاب می‌کند که گروه‌ها برای بیان زشتی‌ها و تیرگی‌های جامعه از کلمات رکیک و خیابانی استفاده کنند . برخی از گروه‌های رپ ایرانی که تحت نماد ۰۲۱*[1] فعالیت میکنند (مثل هیچکس، Yas، Bibak) از خواندن شعرهای دور از ادب پرهیز می‌کنند و یا کمتر از این کلمات استفاده می‌کنند ،در حالی که برخی دیگر (مانند Zed bazi) در تبعیت از رپ غربی، بدون هیچ ابایی، الفاظ دور از ادب را در شعرهایشان به کار می‌برند.[۶] در پاییز سال ۱۳۸۵ پس از انتشار فیلم خصوصی زهرا امیرابراهیمی، یک خواننده رپ به نام یاسر (با نام هنری یاس)، با خواندن قطعه‌ای به نام «سی‌دی رو بشکن» و تشویق شنونده به قطع زنجیرهٔ پخش فیلم خصوصی آن بازیگر تلویزیون، ابعاد اجتماعی موسیقی رپ را بیش از پیش به نمایش گذاشت.[۳] در زمستان سال ۱۳۸۵، سروش لشکری با اسم هنری هیچکس از اولین رپ‌خوانان ایرانی، در ترانه‌ای به نام «وطن پرست» اشاره‌ای به موضوع «انرژی هسته‌ای» که از موضوعات مهم سیاسی وقت بود کرده‌است . همچنین در این آلبوم (جنگل آسفالت) ، مهدیار آقاجانی آهنگساز این آلبوم از تلفیق موسیقی سنتی ایرانی با سبک رپ بهره برده‌است و صدای سازهایی مانند عود، تمبک، نی، دف، قانون و آوازهای ایرانی در آن شنیده می‌شود.[۸] همزمان با طرح مبارزه با بدحجابی در ایران، پخش ترانه‌ای از «ماهور» به نام اتهام که دارای تم انتقادی شدید از برخورد با زنان تحت عنوان طرح مبارزه با بدحجابی بود، باعث شد تا بحث مبارزه با موسیقی رپ شکلی جدی گرفته و چندین سایت مربوط به این سبک موسیقی فیلتر و شماری از اعضای گروه‌های موسیقی ایرانی موسوم به «زیرزمینی» بازداشت و استودیوهایی که در آن آهنگ‌های خود را ضبط می‌کردند توسط نیروی انتظامی پلمپ شد.



نظر منفی گرا ها در مورد رپ ؟

رپ خوان ها را با توجه به نوع خواندن آنها میتوان به 3 دسته تقسیم کرد:

1.گروه‌های رپی که جنبه‌های خشن و مبارزه جویانه را جذب کرده‌اند که می‌توان این دسته را «رپ خوان‌های خیابانی» نامید. آنها در لابلای زبان کوچه و بازار به دنبال صدای خود میگردند.

2. دسته دوم رپ خوان‌ها، گروه محافظه کارتر و اخلاقی‌تری را تشکیل می‌دهند که می‌کوشند ارزش‌های اجتماعی را به جوانان تذکّر دهند.

3. رپ خوان‌هایی که بر جنبهٔ فراگیری و اقتصادی رپ تکیه کرده‌اند. آن‌ها معمولاً ترجیح می‌دهند از جریان‌های غالب و موسیقی پاپ سرگرم کننده استفاده کنند و پولی به جیب بزنند.



تقریباً %80 از آهنگ های رپی که در سراسر جهان در لیست 10 آهنگ برتر هستند، خشونت در خود دارد. این آهنگ ها، عمل کتک کاری یا بدتر از آن کشتن یک نفر دیگر را می ستاید. لازم به ذکر نیست که این خواننده ها عادت دارند آهنگ هایشان را با صدایی بلند و ناهنجار بخوانند که واقعاً نمی توانید بفهمید چه می گویند.

طبق تحقیقی که برای بررسی تاثیر ویدئوهای موسیقی رپ بر سلامت فیزیکی و احساسی نوجوانان انجام گرفت، مشخص شد نوجوانانی که زمان بیشتری را صرف تماشای ویدئو کلیپ های سرشار از خشونت و ... آهنگ های رپ می کنند، این رفتارها را بیشتر در زندگی واقعی خود انجام می دهند.

پس از بررسی 522 دختر سیاهپوست بین سنین 14 تا 18 سال از طبقه متوسط تا پایین جامعه، محققان دریافتند که درمقایسه با آنهایی که هیچوقت یا کمتر چنین ویدئو کلیپ هایی تماشا می کنند، نوجوانانی که حداقل 14 ساعت در هفته این ویدئو ها را تماشا می کنند، رفتارهای مخرب بیشتری از خود نشان می دهند. دراین تحقیق یکساله، این افراد اعمال زیر را تجربه کرده اند:

تمایل آسیب رسانی به معلم، سه برابر بیشتر

تمایل به دستگیری، 2.5 برابر بیشتر

تمایل به داشتن شریک جنسی متعدد، دو برابر بیشتر

تمایل به استفاده از موادمخدر، یا نوشیدن مشروبات الکلی و ...



 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

                      ( آهنگسازی و تنظیم :  ABZ   / شعر : حسین تهی  /  میکس و مستر : ۳F Music  ) 

                          

Tohie Vagheii

 

 Tohie Vagheii

 

 

 

 Tohie Vagheii

 

 Tohie Vagheii




 

 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

لیست آهنگ ها بعد از پخش هر آهنگ به روز میشود "

توجه: خواهشمندیم که برای کم شدن بار سرور از لینک های کمکی استفاده کنید و فقط در صورتی که با لینک کمکی به مشکل برخوردید از لینک اصلی دانلود استفاده کنید. لینک کمکی هم به صورت دانلود مستقیم بوده و سرعت بالایی برای دانلود دارد. با تشکر از شما

به خاطر من

لینک کمکی

نیستی

لینک کمکی

پیاده میشم

لینک کمکی

دلت دریاست

لینک کمکی

با من باش

لینک کمکی

Soldier Pose

لینک کمکی

درکم کن

لینک کمکی

سخته

لینک کمکی

درد و دل

لینک کمکی

تمومش کن

لینک کمکی

مرهم

لینک کمکی

نه اصلاً

لینک کمکی

صلح تویی

لینک کمکی

Honey

لینک کمکی

زهی عشق

لینک کمکی

به دنیا خوش اومدی

لینک کمکی

باید بتونیم

لینک کمکی

به امید ایران

لینک کمکی

هویت من

لینک کمکی

سی دی رو بشکن

لینک کمکی

چه روزای سختی رفت

لینک کمکی

بزارین بکشمش

لینک کمکی

دفترم دستمه

لینک کمکی

بی تو دیگه نه

لینک کمکی

دنیای بی رحم

لینک کمکی

هدف

لینک کمکی

من خستم

لینک کمکی

یک نفس بگیم

لینک کمکی




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

بعضی از دوستان ما بیوگرافی و مصاحبه از آقایان یگانه ،چاووشی و هاکان خواستند که  براشون آماده کردیم.
محسن يگانه اين گونه سخن ميگويد:

 

به نام او...
من محسن يگانه هستم.متولد 23/2/؟؟13 هستم.كار موسيقي رو به صورت حرفه اي از سال 79 با نواختن گيتار شروع كردم.اما در همون ابتداي كار وقتي با سختي هاي اين كار روبرو شدم براي مدتي قصد داشتم به كلي موسيقي رو ادامه ندم.

اما مايوس نشدم و از اون به بعد كار رو جدي دنبال كردم و خيلي زود تر از اون چيزي كه فكرشو مي كردم نواختن گيتار رو به صورت حرفه اي فرا گرفتم و 2 سال بعد كيبورد رو هم شروع كردم تا امروز كه قطعات گيتار آلبوم محسن چاوشي رو اجرا كردم.اما آهنگسازي رو كه به نظر خودم بهترين شاخه ي موسيقيه از 2 سال پيش به صورت جدي شروع كردم.تا امروز كه براي ديگر خواننده ها هم آهنگ مي سازم و شعر ميگم.

از جمله محسن چاوشي (تراك آهاي خبر نداري) .حامد هاكان(چون آلبوم ايشون هنوز به بازار نيومده ترجيح ميدم نگم)و فرزاد باقري كه به زودي آلبومش به بازار مياد...
اما طي اين دو سال حدود 30 تا شعر گفتم و حدود 40 آهنگ كه هر كدوم براي من تك تك ارزش چند بار گوش كردن رو داره ساختم. اما آشنايي من با محسن چاوشي منو به سطح كاري بالايي رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگهام بيشتر و بيشتر شد كه جاداره از محسن تشكر كنم.

آلبوم خودم حدودا 1 ماه ديگه به بازار مياد كه اسم اون در ابتدا رفيق نيمه راه (نفرين) بود اما به سال كبيسه تغيير نام داد.
در اين آلبو م محسن چاوشي به همراه رضا فواديان كه خيلي به من در ظبط كار كمك كردن تنظيم آهنگهارو به عهده گرفتن.
تمام آهنگها و شعر هاي اين آلبوم از كار هاي خودمه به جز تراك سال كبيسه كه آهنگساز اون محسن چاوشيه.

در مورد خوندن هم بايد بگم توي آلبوم محسن چاوشي هم در تراك آهاي خبر نداري و كلاف و رميكسهم به صورت ميهمان خوندم. از اينكه محسن چاوشي و حامد هاكان هم لطف كردن و در كنار من توي اين آلبوم با صداي گرمشون خوندن و خيلي خوشحالم و ازشون تشكر ميكنم.

همچنين از رضا فواديان كه كيبورد اين آلبوم رو زد و محمد رضا آتش افروزان كه در يكي از كار ها ويلن اجرا كرد كمال تشكر رو دارم .خودم هم در اين آلبوم قطعه هاي گيتار رو اجرا كردم. و در آخر چند بيت از شعر رفيق نيمه راه يا نفرين رو كه از شعراي خودمه براي بازديد كنندگان از سايتتون مينويسم.
 

 


خدا كنه كه حسرت خوشي به قلبت بمونه                     يه بي وفا مثل خودت ريشه هاتو بخشكونه
يكي باشه كه هر نفس آتيش به جونت بزنه                     بهت خيانت بكنه زخم زبونت بزنه
الهي اون هر كي كه هست پا روي قلبت بزاره               هرچي كه بامن مي كني يه روز به روزت بياره
همين قد هم كه خواستمت از سرتم زياديه                      فكر نكني تو قلب من يه لحظه از تو ياديه
خيال نكن به يادتم بدون كه مردي تو دلم            خودت مي دوني جاي عشق نفرتو كاشتي تو دلم
آهاي رفيق نيمه راه هاي تو كه تنهايي ميري              فقط يه نفرين مي كنم تو اوج غربت بميري


 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

بیوگرافی هیچکس
- نام و نام خانوادگی : سروش لشکری
- تاریخ تولد : 17 اردیبهشت 1364
- تاریخ شروع به خواندن : 1379

سروش لشکری ، ملقب به هیچکس کار خواندن رپ را از حدود 7 یا 8 سال پیش شروع کرد.
او بیشتر از 40 آهنگ رو خوانده و در حال حاضر 1 آلبوم ( که اولین آلبوم رپ فارسی میشه ) به نام جنگل آسفالت رو آماده کرده که سبک و نوع جدیدی به رپ فارسی داد و باعث پایداری ، رپ فارسی در بین ایرانیان و محبوب شدن این سبک در بین جوانان شد.
همیشه سعی کرده کاری نو برای شنوندگان و طرفداران خود ارائه دهد. در حالی که هیچ وقت پشتوانه مالی نداشته است. به نظر او این بزرگترین مشکل خوانندگان زیرزمینی است.با این حال او هیچ وقت رپ کردن را کنار نگذاشته و همیشه دنبال پیشرفت بوده است.وقتی از هیچکس پرسیدیم چرا برای آلبوم خود اسم جنگل آسفالت را انتخاب کرده به ما جواب داد : شهر ما را به عنوان یک جنگل آسفالت میبیند و آلبوم جنگل آسفالت هم یک نمونه از چهره ی شهر من در باب شعر است.
هیچکس علاقه ی خاصی به بکار بردن ساز های ایرانی در آهنگ های خود است و معتقد است که ما چون در ایران هستیم باید اثرات خود را مطابق با فرهنگ ایرانی جمع کنیم.
در این میان مهدیار آقاجانی آهنگساز هیچکس نقش بسزایی دارد که با نواختن ساز های مختلف درون آهنگ هیچکس زیبایی دو چندان به کار میدهد.
هیچکس بجز کارهای خودش به فکر دیگران هم هست !
بوجود آورنده ی تشکل صامت که یکی از قوی ترین تشکل های هیپ - هیپ فارسی هستش ، هیچکس میباشد که در این تشکل به خوانندگان دیگر هم کمک میکند و وظیفه ی سنگینی بدوش میکشد تا بهترین کارها را به شنوندگان معرفی کند.

تشکل صامت از آغاز سال 85 شروع بکار کرد و تا بحال ، اعضایی مانند پیشرو ، قاف ، ساتراپ ، نماینده ، روزبه قائم ، بیداد ، اشراق ، 7خط ، اژدر ، اوج ، قدر و .. را به عنوان اعضای اصلی معرفی کرده.
سروش هیچکس به آینده ی رپ فارسی خوشبین است و میگوید با کمک هم میتونیم سعی کنیم که رپ فارسی جهانی بشه و بتونه شهرت خاصی داشته باشه.

 

 

لشکری با وجود داشتن خانواده ای مذهبی برخلاف عقیده و میل خانواده خود با عنوان پدر رپ فارسی به کار خود ادامه می دهد و تا جایی پیش رفته که با چندین رسانه خارجی از جمله بی بی سی فارسی و صدای آمریکا به مصاحبه پرداخته است. سروش لشکری از نظر نسبت فامیلی رابطه ای نیز با آزاده خلبان، سرلشکر لشکری با سابقه ترین آزاده در بند اسارت نیروهای بعثی عراقی دارد تا از این نظر نیز منحصر به فرد باشد. لشکری با داشتن سودای میلیارد شدن به تازگی برنامه های خود را برای خروج از کشور و ادامه فعالیت خوانندگی خود در آنسوی آبها دنبال می کند اما نداشتن کارت پایان خدمت تا این لحظه مانع تحقق آرزوهایش شده است. بر اساس همین گزارش پدر سروش که به مرز 60 سالگی رسیده است شاید تنها دلیلی باشد که به معاف شدن وی از اعزام به خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت باشد

مصاحبه بم هیچکس

 

چرا اسمتو گذاشتي هيچ کس؟
خوب،فقط مي خواستم بگم کسي که براي ديگران هيچي نيست مي تونه حرفاي بزرگي بزنه.و بيشتر رپرا اسمايي براي خودشون مي ذارن که باعث بزرگ نمايي،منم واسه همين تصميم گرفتم که هيچ کس نباشم...
اسم واقعيت چيه؟
سروش
هيچکس کيه؟
خوب منم،هه هه هه...
ماجراي 021 چيه؟
من کسي هستم که 021 رو معروف کرد.021 کد تلفن تهرانه.021 يه گروه نيست فقط تهرانه.
با چه کاري مي تونيم پرشن رپ رو متفاوت کنيم و کاري کنيم که با رپهاي ديگه فرق کنه؟
از دستگاه ها و ابزار موسيقي اصيل ايراني استفاده کنيم و فحاشي کمتر کنيم و همچنين از صحبت هاي با معنا تر استفاده کنيم.
رپر مورد علاقت تو ايران کيه؟
هيچ کي...هيچ کس مورد علاقه ام نيست.
من از آهنگ تريپ ما خيلي خوشم مياد.خيلي ايرونيه ولي هنوز به رپ آمريکا نزديکه و زياد فرق نداره.به چه دليل همچين آهنگي رو خوندي؟
فقط واقعيت بود و از قلبم نوشتم.
ريويل رو از کجا پيدا کردي؟
من آهنگاي اونو گوش دادم اونم ماله منو و ما با هم دوست شديم.دوست هاي صميمي.
دربارش بيشتر بگو.کيه؟
اسم واقعيش مهرک.تمام زندگيشو تو لندن بود.آدم واقعيه و دو رو نيست،اينو واقعا دارم مي گم.واسه همين با هم صميمي شديم.ما درد همديگرو مي فهميم.و درباره ي رپش بايد بگم که بمب رپ.
رپر شدن تو ايران چه مشکلاتي داره؟
کسي پول نمي ده واسه گوش دادن آهنگات و مردم آهنگات رو مجاني گوش مي دن.
مشکلات اقتصادي رو چه جوري حل مي کني؟تو که پشتيبان نداري.
خوب کار مي کنم و پولارو مي دم.
نمي خواين جايي کنسرت بزارين؟
نه.
کدوم آهنگتو از همه بيشتر دوست داري؟چرا؟
واقعا نمي دونم...هروقت يه آهنگ جديد مي خونم به اون بيشتر از بقيه علاقه مند مي شم.
آهنگ جديد مي خواي بيرون بدي؟
آره.ولی فعلا نمیخوام لو تا حالا با شرکتي مثل ترانه و... کار کردي؟
همچين شرکتي تو ايران نمي شناسم.
رپ رو تو ايران چطور مي بيني؟
واقعا نمي دونم.
کسي رو مي توني معرفي کني که بايد دربارشون بدونيم؟
پيشرو و ارود.
مرسي،موفق باشي.




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

anjame vazife (Hichkas-Qaf-Rivil)

هیچکس و قاف و ریویل و فدایی– انجام وظیفه| ۳۰٫۹مگابایت |فرمتmp3 128

سرور اول

Download Full Album

Anjam Vazifeh

021 LDN

Ma Az Ounashim

Vasta Lashi

Shak




 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

نام : امیر حسین         فامیل : مقصودلو          لقب : تتلو     تاریخ تولد۳۰/۶/۱۳۶۲
 
  اولین آهنگش واقیعت و آخریش هم تا الان راز امیر که راز عشقشه و جریان گربه صفت . در حال حاضر هم دنبال کارهای کلیپ چشمام ندید با پیشرو و فلاکت و آهنگ راز امیر هست . به زودی رپ رو میزاره کنار ولی نمیگه کی . امیر 6 ماه تو دوبی زیر نظر  شاهرخ سالار  سولفژ کار کرده . آهنگساز و تنظیم کننده و استادش  محسن صادقی  هستش . تو استودیو  اوج مهر  ضبط میکنه . از رپرها کار پیشرو ، تیغه ، تهی ، زدبازی ، اردلان و فلاکت رو فقط دوست داره .
البته اردلان رپر خودشه یعنی خودش درستش کرده و به زودی هم میترکونه . معنی تتلو هم فقط به خودش ربط داره .
یه شایعاتی هست که میگن امیر تتلو شغلش فلانه . بدونین که همش شایعه اس و این عکسها در هر مکانی که گرفته شده توسط هواداران بوده . تنها شغل امیر کار ساختمانه که با دامادشون که
مهندس عمرانه شریکن .




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

                                        یک مصاحبه با تهی هم در ادامه مطلب

                                           

                                    

 

                 

    هم بیوگرافی هم مصاحبه...
    اسم: حسین لغب: تهی
    محل سکونت: تهران متولد: 1366

    از کی رپ وآهنگ های رپ را دنبال میکنی ؟

    از سال 1379 علاقه پیدا کردم به رپ و از سبک و طرز بیان جملات در آهنگ های که سبک رپ دارند خوشم اومد و دوست داشتم با این سبک بیشتر آشنا شم.

    از کی شروع کردی به رپ خوندن ؟

    اواخر سال 1381 من شروع کردم به رپ خوندن اما کار هامرو توخونه و برای خودم می خوندم و اصلا قصد بیرون دادن یا حتی گذاشتن آهنگ هام بر روی اینترنت نداشتم مثلا از آهنگ های رکورد شده در خونه برای خودم تا اینجای که ذهنم یاری میکنه میتونم از : عدای باحالی ـ دیس فتال ـ و... میتونم نام ببرم که میگم بازم برای خودم خوندم و پخش نکردم.

    با چه کسانی توی رپ فارسی حال می کنی ؟

    شایان, سامان ویلسون,حسین ابلیس, امپیزر و Rf

    از خواننده های خوارجی چه کسای رو قبول داری و حال میکنی؟

    Outlow , Mobb-Deep , LiLi Bow Wow , Puff Dady , B . i . G , D-12 , DMX , Tupac , Snoop Dogg

    قصدت از خوندن آهنگ فساد چی بود؟

    راستش خوندن این آهنگ داستان طولانی داره ولی مختصرا توضیح می دم , من اول قرار بود آهنگ « رسم بازی زندگی» رو با حسین ابلیس بخونم که به دلایل زیادی این کار انجام نگرفت و اون آهنگ حسین با Mr.Killer خوند بعد از اون کار من به حسین گفتم که بیا آهنگ فساد رو باهم بخونیم ؟ اونم قبول کرد و خلاصه این آهنگ رو ساختیم و هدف ما این بود که چون در جامعه فساد زیاد شده این آهنگ رو باهم بخونیم .

    نظرت در باره ی آهنگ فساد چیه؟

    با اینکه روش وقت کمی گذاشتیم ولی به نظر من کار خوبی از آب دراومد.

    کمی در باره ی آهنگ های جدیدی که قصد ساختن انهارو داری برای ما توضیح بده؟

    من به امید خدا دارم4 تا اهنگ می خونم که فعلا تکست ها کامل شده و در حال ساخت بیت هستیم , اسم 4 آهنگی که انشا الله تا بهمن ماه بیرون میاد به ترتیب هست:1- کل بسه 2- پیشوا (با سموک داک ) 3- نفرت ( با سون )4- بکس051 (با ابلیس) .

    درباره ی آهنگ کل بسه تو ضیحات بیشتری به ما بده؟

    من داشتم یک روز به آهنگ هایی از گروه های مختلف رپ فارسی گوش می دادم و قتی مقایسه میکردم با رپر های خارجی میدیدم اصلا هیچی در مقابلشون نیستیم و دلیلش هم چیزی نیست جز کلکل بیهوده میان رپر های فارسی بعد به این فکر افتادم که یک آهنگ در باره کلکل بخونم و به این قضیه خاتمه بدم خلاصه این شد که تصمیم گرفتم این اهنگ بخونم




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

                                                       

 

                                                     دانلود کل آلبوم یکجا
 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash



                                           

آهنگ جدیدو بسیار زیبا و شنیدنی آرمین به نام خوش به حالت



 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

                           age rastesho bekhay

امیر تتلو – اگه راستشو بخوای| ۷٫۹۶مگابایت |فرمتmp3 320



 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

دانلود جديدترين اهنگ حسين تهي


  
 
 
 
 
 

دانلود مستقيم با كيفيت ۱۲۸

دانلود جديدترين اهنگ حسين تهي



 




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط kiarash

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 66458
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ